Friday, May 15, 2009

第一次

今天大概5点,
我午觉醒来,
就洗米准备要煮饭。
洗啊。。。洗啊。。。
忽然觉得很不舒服,
有点晕晕,
很想吐。
忽然,
一片漆黑,
我就酱晕过去了。
醒来时,
我是坐在地上的,
全身没力。
我一睁开眼睛时,
就只有一种感觉,
就是很怕,
很想哭。
我就喊爸爸。。。爸爸。。。。
由于我没力,
所以叫了几次爸爸才听见。
爸爸就赶快把我扶到屋里去。
过了一会儿,
我就好了,
只是晕倒时敲到角落,
磨损了腹部,脚和手。
这是我人生中蛮可怕的经验.
I hope tis will b my first time n my last time!!!

7 comments:

sherlene said...

wat happen? u got go n see doctor anot?

沅欢 said...

怎么会这样?要好好照顾自己哦...

Irene 嘉 said...

要好好照顾自己……

傻瓜 said...

yin n yuen huan,
i oso dono y tis will happen o.
i din c doctor o.
mayb my blood pressure too low o mayb bcos i jz wake up from my nap lo.
my dad got measure my blood presuure 4 me quite low lo.
my parent scold me x eat meat lo.n my dad say 12 brin me eat bak kut teh d.haha.
don worry la i ok d!


jia,
k i promise u i wil take care of myself.

~David~ said...

最好去看医生哦!多照顾自己哦!

傻瓜 said...

david,
emm...
tx ya.

Elise L. said...

not "hope" but "certainly"!
take care urself ok!